Forsendelse i DK kr. 75.

Besøg Klosterkælderen

ÅBNINGSTIDER: Hvor det er muligt at lave aftaler om besøg i butikken i Mariager opdateres her:

Tirsdag d. 19.  Kl. 16.00 - 17.00
Onsdag d. 20.  Lukket
Torsdag d. 21. Lukket EVt udlevering af bestiltevarer sidst på eftermiddagen
Fredag d 22. d. 28 Kl. 10.00 - 15.00
Lørdag d. 23 Kl. 10.00 - 15.00 Fernisering Isbjørne og Bjørne
Søndag d. 24.  Kl. 13.00 - 16.00 Påskeudstilling Isbjørne og Bjørne
Mandag d. 25 Kl. 14.00 - 17.00 Påskeudstilling Isbjørne og Bjørne
Tirsdag d. 26 Kl. 14.00 - 17.00 Påskeudstilling Isbjørne og Bjørne
Onsdag d. 27. Opdateres
Skærtorsdag d. 28. Opdateres
Langfredag d. 29. Opdateres
Påskelørdag d. 30.  Kl. 10.00 - 16.00 Påskeudstilling Isbjørne og Bjørne
Påskesøndag d. 31.  Kl. 13.00 - 16.00 Påskeudstilling Isbjørne og Bjørne
2. Påskedag mandag d. 1. April  Kl. 13.00 - 16.00 Påskeudstilling Isbjørne og Bjørne

Men webbutikken holder åbent som sædvanligt (24-7) og vi sender med Postnord -  Vi sender samme dag,  varer der er betalt inden kl. 12.00 Vi henstiller til vores Kunder, at varer bestilles på forhånd via www.klosterkaelderen.dk og besøg aftales på mail@klosterkaelderen.dk

Er du til lopper? Følg vores loppesalg på facebook: Klosterkælderen Lopper og Genbrug

1) I butikken modtager vi ikke betalingskort- men MobilePay eller kontant - (automat i nærheden).

2) BEMÆRK at ikke alle vores varer er fysisk i butikken - så send venligst forespørgsel på mail mail@klosterkaelderen.dk også når det gælder priser og antal)

Link: Besøg Mariager i Destination Himmerland

Showroom / Butik

Klosterkælderen Antik & Porcelæn er først og fremmest en online porcelænsbutik, hvor vi betjener kunder fra hele verden fra computeren. Men når det er mulig vil vi da gerne byde gæster indenfor i vores showroom / butik.

Der vil være mulighed for at kigge rundt i butikken, hvor en lille del af vores 20.000 varenumre er udstillet. Og der vil også være mulighed for at rode i vores loppekasser og falde for kuriositeter der ikke har fundet vej til hjemmesiden. Men søger De en bestemt ting som er set online er det bedst at bestille fremvisning, da ikke alt er lige tilgængeligt og slet ikke hvis familien vikarierer!

Galleri / Udstillinger

Vi forsøger også fra tid til anden at lave udstillinger i vores Galleri med forskellige temaer. 2019/2020 Stentøjsudstilling: B&G Figurativ kunst Steen Lykke Madsen, Kai Nielsen m.fl

Den Hvælvede Kælder under butikken

Under butikken findes den hvælvede kælder fra 1500-tallet som har givet virksomheden sit navn. Her opkræves en beskeden entre. Prøv den gratis virtuelle tur og se om I kan finde op af trappen!

Besøg Mariager og Klosterkælderen

Afhentning i Mariager af bestilte varer efter aftale på mail@klosterkaelderen.dk

Planlæg en tur til Rosernes by Mariager og oplev roser, brosten og gamle huse i Klosterbyen ved Mariagerfjord

Find information om byen og egnen på

Klosterkælderen ligge 50 m fra Torvet med parkering og Den Gamle kro Hotel Postgaarden og Vaffelbageren mm.

Parkering er også muligt ved Fuglsangsgade 5, 9550 Mariager (GPS) Har du aftalt et salg - så kan vi læsse af uden for butikken nr 4.

Bemærk:

Husk at selvom vores showroom / butik i Mariager måske er lukket er der åbent 24 timer på nettet - skriv gerne - I vil få svar snarest ! Send venligst forespørgsel på mail mail@klosterkaelderen.dk også når det gælder priser og antal) -

Find os

Klosterkælderen Antik & Porcelæn
Fuglsangsgade 4
DK - 9550 Mariager
Mariagerfjord, Danmark
Tlf : +45 44 91 44 55  Fastnet
V. Jan Ringsmose SE-25401263

Mobil: +45 51 78 97 02 (Venligst ingen SMS beskeder - kun mail)

E-mail: mail@klosterkaelderen.dk

MobilePay 26709 (Klosterkælderen Mariager)