Forsendelse i DK kr. 75.

Vi køber

I øjeblikket vil vi bl. a. gerne byde på: Kgl. & B&G Spisestel, Musselmalet, Blå Blomst, Ursula, Konkylie, Quistgaard, Capella, Azur, Pink Palet, Cordial og andre farver- samt sølv, gl. juleskeer, Figurer fra Dahl Jensen, B&G og Kgl. - send en liste på mail@klosterkaelderen.dk og få et bud.

Ved Spisestel angiv nummer (1-175) emne (spisetallerkener); antal; og sortering/stand

Andre figurer, stentøj, spisestel, bestik, vaser (højde i cm) og keramik – jeg skal bruge antal , nr + stikord:

F.Eks Kgl. 10-8097 Middagstallerkner Blå Blomst 1. sortering 12 stk
F.Eks B&G 2091 Schnauzer 2. sortering
F.Eks. Kgl. 2298 Faun 1. sortering
OSV
(Platter, Juleuroer eller Juleskeer – kan evt indgå hvis der er spændende ting af ovenstående - jeg skal bruge årgange og antal)

NB. Skulle jeg få brug for et billede - beder jeg om det - ellers er det bare i vejen

Det er ikke en god ide at tage varer med til butikken uden forudgående aftale

(Vi oplyser ikke priser på solgte varer, men vurderer gerne mod betaling fra kr 100)

Nedenfor kan De se hvad der kan være i lot/ samlinger, som vi gerne byder på. Bemærk at hvis I henvender jer med en enkelt ting, skal vi have jeres pris at forholde os til

%>